Elektrostymulacja mięśni brzucha w treningu

Elektrostymulacja mięśni brzucha może być dobrym rozwiązaniem dla osób chcących w szybki sposób zwiększyć ich siłę i wytrzymałość. Standardowe (klasyczne) brzuszki, które należą do jednych z ulubionych ćwiczeń na mięśnie brzucha, trenują w pierwszej kolejności mięsień lędźwiowy. Tego rodzaju ćwiczenia nie są zalecane osobom mającym problemy z kręgosłupem.

Mięśnie brzucha można ćwiczyć na wiele różnych sposobów z ciężarkami lub bez. Jednak przy wykonaniu niektórych standardowych ćwiczeń trzeba uważać, aby sobie nie zaszkodzić. Niepoprawne wykonywanie brzuszków może w najgorszym wypadku doprowadzić do wypadnięcia dysku.

Elektrostymulacja mięśni brzucha

Głównie osobom, które mają problemy z kręgosłupem, zaleca się trening EMS. Dzięki zastosowaniu elektrostymulacji oraz prądów EMS do treningu mięśni brzucha, możliwa jest stymulacja zarówno prostych jak i skośnych mięśni, bez jakiejkolwiek konieczności obciążania kręgosłupa. Prawidłowe umiejscowienie elektrod do terapii prądami EMS umożliwia trening wybranych partii mięśni brzucha.

Trening EMS mięśni brzucha należy rozpocząć od niskiej intensywności prądu, którą wraz ze wzmocnieniem treningu należy stopniowo zwiększać. W razie konieczności oraz w wypadku osób dobrze wytrenowanych trening EMS możemy połączyć z klasycznymi ćwiczeniami mięśni brzucha.

Oznacza to, że tradycyjne ćwiczenia mięśni brzucha wykonuje się równocześnie z treningiem EMS. Taki trening jest nie tylko efektywny, ale również bardzo męczący.

By | 2017-04-03T12:41:26+00:00 Marzec 15th, 2017|EMS|0 komentarzy

Zostaw komentarz